Pożydowski Białystok na Foursquare

16:03



Szlak Dziedzictwa Żydowskiego w Białymstoku od dziś na Foursquare. "Znajduj, poznawaj, czekinuj się". :)


Udało mi się skompletować na Foursquare bazę miejsc przypisanych do Szlaku Dziedzictwa Żydowskiego w Białymstoku (www.szlak.uwb.edu.pl). Na zebranej przeze mnie liście są prawie wszystkie obiekty wytypowane do tego szlaku tematycznego. “Prawie”, bo nie udało mi się znaleźć sensownej alternatywy dla kilku obiektów - np. dzielnicy Piaski bądź ulicy Waryńskiego. W tym wypadku trzeba będzie kiedyś rozpisać te lokalizacje na pojedyncze budynki.

Fotografie Białegostoku do dodania

Jeśli będą jakieś nowe odkrycia albo sugestie, co warto dodać, to rzecz jasna postaram się aktualizować listę. Trzeba też ją uaktualnić o zdjęcia obiektów - zachęcam więc do meldowania się, odkrywania ich historii, zgłębiania i robienia fotografii. :) Sam też postaram się o wzbogacenie listy.

Lista jest dostępna tutaj: http://goo.gl/9QRhl . Można sobie zapisać.


Jak dodawałem obiekty do Foursquare?

Przede wszystkim starałem się odnaleźć miejsca w Białymstoku, które istnieją realnie i np. zajmują dawne pożydowskie lokalizacje. W drugiej kolejności, jeśli obiektu nie było w bazie - dodawałem go sam (głównie w kategorii Monument albo Historic Site). Nie dodawałem obiektów, których w żadnej sposób nie mozna już odszukac (np. teatru  niedaleko Kilińskiego). To też jest element, który postaram się jakoś zaktualizować, gdy znajdę rozwiązanie. Każdy obiekt dostał opis w “Tips” z krótką informacją nt. jego historii. Te oparłem na danych zamieszczonych na stronach Szlaku Dziedzictwa Żydowskiego w Białymstoku.

You Might Also Like

0 komentarze/y

Flickr Images

Subscribe