[do odwiedzenia] Latarnik z Wrocławia

11:27

Chętnie bym odwiedził Wrocław:) Od dawna chodzi nam to po głowie (po mojej i Ukochanej). A teraz dostałem serię fotek od Agaty z wyprawy do stolicy Dolnego Śląska. Jedno mi szczególnie przypadło do gustu: ponoć to ostatni z ostatnich latarników. Trzeba się śpieszyć, by go spotkać nim przejdzie na emeryturę.
[reblog z coDZIENNIKA]

copyright by La'Mrau

You Might Also Like

2 komentarze/y

  1. oj cudny zwyczaj zachowany , ja nie byłam we Wrocławiu , a słyszałam opinie że w ogóle jest ładny :) niestety wakacje zaplanowane pracowicie , więc raczej nici z jakiegokolwiek zwiedzania

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc: ja także Wrocławia jeszcze nie odwiedziłem:) Fotka to podarek, który ma zachęcić mnie do odwiedzenia tego miejsca. Przyznam: czyni to skutecznie.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Subscribe